Як правильно мити автомобіль під капотом

Важливість миття двигуна, правила миття машини під капотом, безпечне миття двигуна. Відео про помилки під час миття силового агрегату.

Догляд за підкапотним простором автомобіля потрібен не лише з естетичних міркувань, але й для продовження терміну безперебійної роботи силового агрегату та супутніх вузлів. Однак подібна процедура вимагає особливого підходу, інакше вона завдасть машині лише збитків.

Важливість миття моторного відсіку

Важливість миття моторного відсіку

У процесі експлуатації зовнішні стінки двигуна, навісне обладнання, електропроводка та патрубки накопичують забруднення, які часто спричиняють перегрів або повне пошкодження ключового механізму у транспортному засобі. Відкладення бруду провокує підвищення температури в руховому блоці, збільшуючи ризик займання.

Однак проводити миття силової установки зі шланга, захистивши генератор та акумулятор пластиковою кришкою, не рекомендується. Це під силу лише фахівцям професійних станцій технічного обслуговування.

Чим більший вік машини, тим вища ймовірність критичних поломок у результаті подібного догляду. Не виключено, що в автомобілі «полетить» електропроводка та всілякі запобіжники, або утворюється іржа на клемах та роз’ємах. У гіршому випадку відбудеться вихід із ладу навісних компонентів, а сам блок деформується.

Миття автомобіля під капотом вимагає дотримання особливих запобіжних заходів. Якщо їх проігнорувати можна спровокувати необхідність капітального ремонту установки.

Боротися із забрудненнями звичними засобами та методами недоцільно. Це не поверхня меблів у будинку, яку можна очистити від бруду вологою серветкою або ганчіркою. При цьому залишати бруд під капотом не можна.

Пил є поганим ізолятором, але дуже ефективним електричним провідником. Таким чином, електричне обладнання завжди буде під загрозою короткого замикання або витоку струму.

Чи потрібна косметична мийка

Чи потрібна косметична мийка
Такий догляд за автомобілем носить лише естетичний характер практично безкорисний. До того ж, безвідповідальна обробка будь-яких деталей під капотом може спровокувати їх вихід з ладу, внаслідок чого будь-який електроприлад може повністю вийти з ладу.

Якщо в старих моделях авто було достатньо закрити котушку запалювання, генератор, трамблер та АКБ, то в сучасних машинах потрібно приділяти увагу величезній кількості інших деталей та механізмів. Багато датчиків і виконавчих компонентів бояться вологи і не підлягають мийці.

Крім того, на більшості автомийних станцій можна побачити табличку з написом: “у разі будь-яких проблем після миття компанія не несе відповідальності”. Це насторожує і лише вказує на те, що неправильний догляд за підкапотним простором може занапастити дорогі вузли.

Сьогодні найпоширенішою послугою є парова обробка. Однак пара теж вода, просто в іншій формі.

Декілька важливих правил миття машини під капотом

Як правильно мити автомобіль під капотом

Для правильного очищення простору під капотом потрібно підготувати кілька каністр із чистою водою, малярський скотч, порожню каністру, губку та ганчір’я. Також знадобиться комплекс спеціальних миючих речовин.

Видаляти масляні потіки засобами побутової хімії марно. Крім того, окремі сліди зникають лише після багаторазової обробки розчинником або іншою «потужною» хімією.

Перед тим як притупити до миття, слід провести ретельну ізоляцію всіх агрегатів та роз’ємів, які вимагають підвищеного захисту від намокання. Ще слід проклеїти скотчем корпус повітряного фільтра, щоб уникнути попадання рідини в циліндри.

Безпосередньо перед миттям потрібно трохи прогріти силовий агрегат. Під впливом тепла забруднення легше відходитимуть. Далі – зняти мінусову клему з АКБ та укутати акумулятор поліетиленом або прикрити пластиковим захистом.

Після дотримання перерахованих рекомендацій можна розпочинати водні процедури.

Чого не можна допускати при миття підкапотного простору

Чого не можна допускати при миття підкапотного простору
Безвідповідальний підхід до чищення автомобіля під капотом може призвести до плачевних наслідків та виходу з ладу дорогих вузлів та систем. Розглянемо, чого краще не робити під час догляду за машиною:

  • Не можна повністю забризкувати миючою речовиною всю доступну площу під капотом, особливо за допомогою миття високого тиску. Подібні дії можуть призвести до потрапляння агресивних речовин на генератор, дроти та інші електричні компоненти. Вплив хімічних засобів є згубним для електрообладнання;
  • Заборонено видаляти залишки миючого засобу та забруднень під надмірно великим тиском. Вода має всепроникні здібності і може завдати непоправної шкоди транспортному засобу. Крім того, слід пам’ятати, що тепло і шумоізоляція підкапотного простору залишаються вразливими до негативних впливів і можуть розірватись від потужного тиску води;
  • Не можна проводити обробку моторного відсіку в холодну пору. В іншому випадку рідина може опинитися в рухомих частинах транспортного засобу та намертво застигнути. Якщо відбудеться замерзання стартера, то при повороті ключа можна повністю спалити рухову обмотку або пошкодити АКБ;
  • Не можна розпочинати водні процедури без попереднього видалення великих забруднень, таких як сухе листя. Якщо проігнорувати цей нюанс, можна забити отвори дренажу для зливу води та призвести до затоплення підкапотного простору.

Які елементи в моторному відсіку потребують обов’язкового миття

Які елементи в моторному відсіку потребують обов'язкового миття

У передній частині рухового блоку є ряд компонентів, які потрібно особливо ретельно доглядати. Серед них – радіатори охолодження. У сучасних моделях кількість таких вузлів може шокувати автовласника.

Система охолодження двигуна, радіатор трансмісії, радіатор гідропідсилювача роля, конденсатор системи кондиціювання та багато інших вузлів страждають від забруднень і стають неефективними, коли забиваються пилом та брудом. Тому професійні автомийки пропонують послуги комплексного догляду за підкапотним простором із ретельним очищенням радіаторних вузлів.

А якщо автомобіль експлуатується протягом тривалого часу і вимагає заміни рідини, що охолоджує, рекомендується зняти радіатор і промити його всередині і зовні. Також слід вчасно обслуговувати систему охолодження.

Як безпечно помити двигун

Як безпечно помити двигун

Насамперед, слід уникати поливу двигуна зверху, а акуратно видалити верхній шар пилу та бруду мокрою ганчіркою. Обробка проводиться по злегка прогрітому мотору за допомогою миючого засобу та пульверизатора.

Процес проникнення діючих речовин у шар бруду займає близько 3 хвилин.. У цей час можна демонтувати та обробити шумоізоляцію. Адже для просушування ізоляційних матеріалів потрібно досить багато часу.

Наступним етапом потрібно обережно та ретельно змити забруднення з усіх трубок, шлангів та поверхонь. Особливо дбайливого відношення потребує електричне проведення. У разі порушення її цілісності вам доведеться зіткнутися із неприємними витратами.

Після ефективного змивання підкапотного простору необхідно переходити до обробки АКБ. Термін служби цього компонента залежить від чистоти поверхонь. Також потрібно очистити клеми від відкладень, щоб спростити запуск силового агрегату та гарантувати його стабільну роботу.

Після завершення миття треба ретельно просушити підкапотний простір і продути стисненим повітрям за допомогою компресорної установки. Також оброблені поверхні слід протерти м’якою ганчіркою.

Перший запуск двигуна не повинен супроводжуватися будь-якими сторонніми шумами або загорання сигнальної індикації на приладовому щитку. Навпаки, після видалення шару бруду двигун повинен функціонувати безшумно і рівно.

Які засоби використовувати для миття

Які засоби використовувати для миття

Якщо ви дбайливо ставитеся до свого автомобіля, то в жодному разі не використовуйте для догляду за моторним відсіком та іншими поверхнями під капотом гас або бензин. Ці речовини вкрай небезпечні для важливих компонентів транспортного засобу і можуть призвести до пошкодження. Також не можна вдаватися до нанесення домашньої побутової хімії, оскільки вона є малоефективною.

Найкраще скористатися спеціальними хімікатами, розробленими для миття двигуна. Подібні рідини бувають спеціалізованими та універсальними. Перші підходять лише певного типу забруднень. Другі дозволяють видалити практично будь-які неприємні сліди.

Залежно від ємностей, у яких випускаються хімікати, виділяють такі різновиди:

  • в аерозолях;
  • у пластикових флаконах;
  • у тарі зі скла.

Рекомендується вибирати склади у флаконах із пластику або аерозолях. Вони відрізняються великою зручністю у застосуванні та безпекою. Також слід зважати на репутацію виробника – краще не вибирати продукцію невідомих марок.

Останнім часом у колі автомобілістів особливим попитом користуються пінні склади. Вони мають поруч переваг:

  • ефективно виводять забруднення з двигуна, включаючи важкі масляні плями, потіки гальмівної рідини і дорожній бруд;
  • посилюють ефективність діючих речовин зі складу миючого засобу та борються навіть зі складними слідами у важкодоступних місцях;
  • безпечні для конструкційних матеріалів та не призводять до іржі.

Устаткування для миття

Для миття підкапотного простору можна використовувати:

  • професійне миття Karcher;
  • гумовий шланг, підключений до водопостачання;
  • ручне миття.

Перший варіант вважається найпоширенішим, але при виконанні робіт слід дотримуватись особливої ​​обережності, щоб не завдати шкоди електричному устаткуванню і не пошкодити двигун. Інтенсивність водного потоку має бути мінімальною.

Миття з використанням гумового шлангу є універсальним методом. У разі напір води залишається порівняно невеликим, але достатнім видалення забруднень. Ручне миття найбільш безпечне, але в той час трудомістке.

Корисна інформація

Є кілька практичних порад та особливостей, які допоможуть у очищенні підкапотного простору автомобіля:

  • догляд за простір під капотом не є першорядним завданням у списку обов’язкового технічного обслуговування і виконується тільки у разі крайньої необхідності;
  • слід уникати непрофесійної обробки за допомогою установок високого тиску. Якщо використовується таке обладнання, необхідно мінімізувати інтенсивність тиску;
  • до вибору миючих засобів слід відноситися з усією відповідальністю;
  • місце для миття потрібно ретельно готувати, щоб не допустити пошкодження АКБ, контактів та електроустаткування під впливом води.

Висновок

Весняно-осінній період з великою кількістю бруду, затяжна зима з реагентами, а також часті виїзди на бездоріжжя негативно впливають на всі органи та вузли транспортного засобу. Тому необхідність обов’язкового миття підкапотного простору виникає щонайменше 2 рази на рік. Інакше, мотор швидко зношуватиметься і може повністю вийти з ладу.

Відео про помилки при миття двигуна:

[ad_2]

Like this post? Please share to your friends: